Müşteri İlişkileri Politikası
![]() |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ |
FERSAN olarak, faaliyet alanlarımızda müşteri odaklı yaklaşımı temel ilkemiz olarak benimseriz. Tüm gıda ürünlerimizi tüketicilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarına uygun şekilde geliştirir, doğal ve sağlıklı içeriklerle, uluslararası kalite standartlarında üretiriz. Geribildirimlerini dikkate alır ve hızlı yanıt veririz. Tüketicilerimizle ve iş ortaklarımızla güçlü bir iletişim kurmak, tüm süreçlerimizde vazgeçilmez bir önceliğimizdir.
FERSAN, tüm faaliyetlerinde müşteri odaklılığı sağlamak ve yönetmek amacıyla:
- - Ürünlerini, Ar-Ge ve üretim aşamasından itibaren tüketicilerin damak zevkini, sağlığını ve ihtiyaçlarını ön planda tutarak geliştirir.
- - FERSAN markasına ve iş ortaklarının markalarına değer katan uzun vadeli ilişkiler kurar.
- - Müşteri ve iş ortaklarının bilgilerini gizlilik esaslarına uygun şekilde korur.
- - Müşteri ve tüketici şikâyetlerini ve geribildirimlerini hızla değerlendirir, kök nedenine inerek sürekli iyileştirme sağlar.
- - Değer zincirinin tüm aşamalarında, tüketicilerimiz ve iş ortaklarımızın tercih ettiği kanallar üzerinden iletişim kurar ve bu iletişimi sürdürülebilir hale getirir.
- - Tüketicilere en iyi hizmeti sunmak amacıyla yetkin çalışan kadrosu ve gelişmiş üretim teknolojileri ile çözüm odaklı hareket eder.
- - Müşteri memnuniyetini ve marka algısını düzenli olarak ölçerek sürekli iyileştirme süreçlerine entegre eder.
FERSAN olarak, sağlıklı, lezzetli ve yenilikçi ürünler sunma hedefimiz doğrultusunda müşteri odaklılık ilkelerimizi tüm süreçlerimize entegre eder ve yasal mevzuatlara tam uyum içerisinde, tüm gücümüzle çalışmaya devam ederiz.