SSS

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Et odio in morbi accumsan. Urna vestibulum ipsum leo amet nunc. Sed urna natoque tempor fames sed velit. Posuere sem sit lorem elit. Vel volutpat sed ultrices dui erat venenatis amet pulvinar cursus. Euismod molestie nunc tincidunt sed commodo

Hangi ürünleri iade edebilirim?

Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
Cayma hakkının kullanıldığı tarih itibariyle son tüketim tarihinin 2/3’ünü doldurmuş ürünler,
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler,
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
Ambalajında şişkinlik ve ürün içinde küf bulunması hali hariç olmak üzere, sirke tortusu veya sirke anası oluşması durumu ürünlerin doğası gereği normal olduğu için bu tür ürünlerin iadesi mümkün değildir. Benzer şekilde kişisel tercih ve beklentinizi karşılamadığını düşündüğünüz, ürünler de iadeye tabi tutulmaz.

İade edilecek ürünlerin kutusu veya ambalajı açılmamış olması gerekmektedir. Ürünün varsa aksesuarlarıyla tam ve eksiksiz, yeniden satılabilir şekilde iade edilmesi iade talebinizin kabul edilmesi için şarttır. Bu anlamda kapağı veya paketi açılmış, ambalajı zarar görmüş, eksilmiş, akmış veya dökülmüş ürünlerin iade talebi kabul edilmez. İade talebinin kabul görmemesi halinde ürünler, kargo ücreti Fersan’a ait olmak üzere, tarafınıza geri gönderilir.

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde ezilme, hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine bunu bildirmeli ve mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Kargo görevlisi, tutanak düzenlemez ise ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Ürünleri kaç gün içinde iade edebilirim?

Ürünleri, teslimden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin iade edebilirsiniz.
Teslim edilen ürünleri her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol ediniz. Çünkü teslim sırasında üründe herhangi bir hasar olduğu tespit edilirse “Hasar Tespit Tutanağı” tutup ürünü teslim almadan doğrudan kargo görevlisi ile geri gönderebilirsiniz. Bu durum, ürünün sizin nezdinizde zarara uğramadığının ispati ve iade talebinizin kabulü için şarttır.
Ürünlerin teslimine kadar olan sürede de cayma hakkını kullanabilirsiniz.

İade talebimi nereden bildirebilirim?

www.fersan.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünlere ilişkin cayma hakkını “Hesabım” bölümünde yer alan” siparişlerim” kısmında listelenen ürünlerin sağ alt kısmında bulunan “iade talebinde bulun” sekmesini tıklayarak kullanabilirsiniz.
Üyelik hesabınız bulunmuyorsa, “Sipariş” altında tarafınıza sipariş onayı ile iletilen sipariş kodunu girmeniz gerekir. Sipariş kodu bilgisini girdikten sonra “Siparişi iptal et” seçeneği bulunur. İlgili sekmeyi tıklayarak siparişine ilişkin iade talebinizi oluşturabilirsiniz.
İade talebiniz alındıktan sonra tarafınıza e-posta yoluyla bir onay bilgilendirmesi iletir.
İade talebinde bulunduktan sonra oluşturulan iade kodunu, Adı, Soyadı ile T.C. kimlik numarasını anlaşmalı kargo şirketi ile paylaşmalısınız.

İade paketini hazırlarken nelere dikkat etmeliyim?

Ürün orijinal paket ambalajı açılmaksızın ve diğer tüm ekleriyle birlikte iade edilmelidir.
İade edilecek ürün temiz, dayanıklı ve korunaklı bir poşete konmalıdır.
Ürünün ambalajının cam olması durumunda kırılmayacak şekilde paketlemeniz önem arz eder.
Plastik şişe, karton veya poşetli ambalajları patlamayacak ve ezilmeyecek şekilde paketlemelisiniz.

İadeyi hangi kargo şirketine yapabilirim?

İade edeceğiniz ürünleri anlaşmalı kargo firmamız olan Yurtiçi Kargo’nun en yakın şubesine teslim edebilirsiniz.
İadenin anlaşmalı kargo firmasından başka bir kargo firmasıyla yapılması durumunda tüm kargo masraflar tarafınıza aittir.

İade için herhangi bir masraf ödeyecek miyim?

İadenin anlaşmalı Kargo firmasıyla yapılması halinde gönderim ücreti Fersan tarafından ödenir.
Ürünlerin başka bir kargo şirketi aracılığıyla iadesi halinde ise gönderim ücreti tarafınıza ait olur.

İade bedelini ne zaman alabilirim?

İade talepleriniz ürünleri anlaşmalı kargo firmasına teslim ettiğiniz tarihten itibaren 14 gün içinde incelenir ve iade talebinizin kabul edilmesi halinde aynı süre içinde ödediğiniz toplam tutar tarafınıza iade edilir.
İade edilen ürünün anlaşmalı kargo firmasından başka bir kargo firmasına verilmesi durumunda 14 günlük süre ürünlerin Fersan’a ulaşmasından itibaren başlar.
Bununla birlikte her zaman hesabınızın bulunduğu bankadan kaynaklanan gecikmeler olabileceğini hatırlatırız.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.